Tema: Re: Godumas vs dosnumas arba kas
Autorius: Doc
Data: 2009-02-18 12:49:46
Sakai šimtaprocentinis pinigų rinkos monopolis ir jų kainos nustatymas centrinio planavimo metodais tokiu būdu reguliuojant investuotojų paskatas investuoti ir investavimo kryptis yra nepakankama intervencija į ekonomiką? Tai kas tada yra pankama? Šimtaprocentinis visos ekonomikos nacionalizavimas ir valdymas centrinio planavimo metodais?