Tema: Re: Geltonieji puslapiai ir IDV
Autorius: razumas
Data: 2012-08-20 20:17:01
dejau i 118 ir daugiau nedesiu. nepasiteisino. kainavo 500 + PVM 3 men.

as pirkau ta paslauga kur rotuojasi pirmu 12 poziciju. tai kai budavau
virsuje - man skambindavo nu kokius 2 - 3 kartus per diena, bet kitomis
dienomis budavo tyla. ir per 3 men realiu klientu tebuvo 4.
dabar esu 118 puslapiuose, tik tiek kad paskambinus i 118 ir pasiteiravs
konkrecios paslaugos - manes nebesiulo.

--
razumas