Tema: Re: Geltonieji puslapiai ir IDV
Autorius: svyt
Data: 2012-07-31 08:59:01
kad pakanka iregistruot imone ir nespeji ragelio kurie siulo reklamuotis,
dar su tokiais pareiskimais- ''jums ka klientu nereikia'' nesiprato zmogus
kad is gatves klientu man tikrai nereikia, su tokiais ir nedirbau. vistiek
sudejo patys visur, ir karts nuo karto koks priplaukes interesantas
paskambindavo pasiklausinet kainas.
efektyviausia reklama, paciam skambinet (o ne koki profesonalu vadybinka
pasiust, nenusimananti produkte) potencialiems klientams kad ir is to pacio
katalogo.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)