Tema: Re: Geltonieji puslapiai ir IDV
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-07-30 17:42:35
    Suprantu, bet vistiek yra koks sansas, kad kazkas panaudos. Mano atveju mano klientu segmentas yra imones, nes jiems teikiu paslaugas, o jei as reklamuosiesiu kazkur alio.lt ar kur kiti freelanceriai tai pagrinde ateina fiziniai asmenys, kurie iprate prie to, kad webai kainuoja po kelis simtus ir uzsimano, kad jam sukurt rimta programa uz tiek pat, kuri ten kainuoja 10-20 tukstanciu arba ateina tokie, kurie tikisi, kad uz centus dirbsi...

    Aisku veikla nelygi veiklai, jeigu jus kaip dauguma kuriat WEB'us ar teikiat kitas paslaugas privatiem asmenim tai gal net alio.lt kokiam daugiau atsiras klientu... Bet mano atveju tai vat ten idejas skelbima beveik visus siuos metus ir nieko gero...

    O dar dabar vasara, kada ne darbai ir ne verslas zmoniem galvoje, net pastovus klientai minimaliai uzsakineja, paskambini tai sako planuoju ka po darbo veiksiu, ar prie kokio ten ezero vaziuos pasakoja, galva uzimta visai kitkuo, tai norisi susirasti daugiau, normaliu klientu, kurie masto apie darba, o ne apie poilsi :) si vasara tiesiog labai sunki kas del uzsakymu...