Tema: Re: siuloma reglamentuoti iki 78 valandu darbo savaite, neriboti darbo dienos trukmes...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-20 11:36:27
Kitas variantas - gaisrininkas. Dvi paras dirba, trys paros laisvos. Kaip ir
48 valandos darbo be pertraukos. Nu ir? Bet per ta laika tik dalis laiko
skirta treniruotems, technikos pireziurai ir mizeris konkretiems
iskvietimams. Visa kita laika - nosi krapstyk, telika ziurek, miegok - tai
darbo laikas. Irgi reiktu nustatyti tokius pacius reikalavimus kaip lakunui
ar mikrochirurgui?

"Pagonis"  wrote in message news:j7ombc$3em$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip tai sutinku su tavim. Nors pas esu samdinys, bet siuo atveju tiesiog
supaprastetu darbo apskaita ir viskas.
Yra darbas, yra laiko salygos, yra atlyginimas. Arba sutinki, arba ne.
Niekas nesako, kad visi dirbs po 12h per diena. Kam reikia ir kas nori, tas
dirba jau dabar.