Tema: Re: siuloma reglamentuoti iki 78 valandu darbo savaite, neribotidarbodienostrukmes...
Autorius: RaR
Data: 2011-10-19 12:22:09
Yra normalios ribos, kiek žmogus gali produktyviai ir saugiai dirbti. Ne
tie laikai, kad reikėtų nuo aušros iki sutemos arti, kad užsidirbtum
duonai. Juk šiaip dažnai saugo žmones ir nuo laisvanoriško savo
sveikatos žalojimo, ir pan. Visiško liberalizmo normaliose šalyse nėra
ir, tikriausiai, nebebus.

Dėl visokio minimalaus atlyginimo - tai kitas reikalas. Galbūt, labai
nebloga kažkada siūlyta M.Friedmano "negatyvių" pajamų mokesčių idėja.
Tuomet visi suinteresuoti dirbti, tegul ir kelias valandas per dieną.
Mano nuomone, kiekvienas turėtų turėti galimybę dirbti kad trumpą laiką,
kad ir už mažą užmokestį. Ir kad tai jam būtų naudinga, nenurėžtų
didesnių už uždarbį socialinių išmokų. Bet kažkokios darbo savaitės
ribos vis tik turėtų būti, o kai kurioms profesijoms (pvz. gydytojams,
vairuotojams) jos turėtų būti dar griežtesnės.