Tema: Re: Barkodai
Autorius: monaxas
Data: 2011-03-06 10:46:40
Neužsiiminėk onanizmu, vien EAN br koduose vienas skaičius yra dviejų tipų
tipaą, kurį reik parinkt nusako standartas, pagal pirmą ir prieš tai ėjusio
skaičiaus poriškumą.
Check digit yra labai lengvai išskaičiuojamas a*1+b*3+c*1+... Jis tikrinamas
pirmiausia skeneryje, pasitikrina ar teisingai nuskaitė ir taip pvū tris
kartus ir tik po to siunčia kodą į laidą.

Infos gavai net per daug. Yra tokia standartų organizacija GS1 ir atstovybė
http://www.gs1lt.org/news.php ten daugmaž koncepcija pristatyta.

Jeigu tavo ženklintos prekės eis iki kitos įmonės kasų - labai skrupulingai
laikykis standarto.