Tema: Re: Coca-Cola
Autorius: Tomas
Data: 2011-02-15 12:36:19
siaip tai yra dar baisiau (tesiant apie mityba ir nutukima). del
statistikos - man dar idomu ar skales tos pacios pas mus ir ten.
siaip is konteksto iskrenta tik kosmopolitiniai miestai Cikaga, NY,
Wasingtonas, silikoniniai kurortai kaip Miami ir dar Holiduvas.

"eMJei" <mjordanas_trinti_@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:ijdkf2$442$1@trimpas.omnitel.net...