Tema: Re: Coca-Cola
Autorius: eMJei
Data: 2011-02-15 12:27:46
Ivairi ta amerika. ta noriu pasakyti, bet nera tai baisu kaip bandoma
nupiesti. nuo valstju priklauso, nuo ekonomikos tame regione.

Statistika sako, kad Lietuvoje daugiau zmoniu su antsvorius o JAV
nutukusiu. Beto jei sveikumas=gyvenimo trukme, tai Lietuvoje situacija,
ypac su vyrais yra ne tai kad apgaletina, o tragiska.

LT:
Lietuvoje antsvorio turi 42 proc. vyrų ir 32 proc. moterų. Net 17 proc.
Lietuvos moterų ir 11 proc. vyrų yra nutukę

USA:
•Percent of adults age 20 years and over who are obese: 34% (2007-2008)
•Percent of adults age 20 years and over who are overweight (and not
obese): 34% (2007-2008)