Tema: Re: Knygute viena skaitau - pries 150 metu rasyta
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-13 18:47:32
Nea, visgi Lietuva ne tokia. Rusija labai suinteresuota taip pavaizduot,
bet tas atvaizdas nelabai atitinka realybę. Tiesiog lietuviški šarikovai
labai triukšmingi, tai ir susidaro įspūdis, jog jų labai daug ir jie labai
įtakingi. Normalūs tiesiog gyvena, dirba, augina vaikus. Retas kūris
nusirita iki tiek kad ima reikštis viešoj erdvėj, kaip kad aš ;)