Tema: Re: Trumpai apie minską, ir kodėl taip nėra lietuvoj ?
Autorius: MRT
Data: 2010-12-01 12:04:56
> Jei klausimas adresuotas man, tai nei mano pajamos "1500 ant popieriaus",
> nei sumokėjau "1980 Lt", nei man tų pašalpų reikia (tuk tuk tuk į stalą - viliuosi
> ir neprireiks niekad)...

Klausimas tik iliustracija tiems, kas sumuoja visus mokescius i viena katila
ir bet kokias ismokas sieja su bendru katilu.. teisingai pastebejai, kad tam tikru
imokiu katilai yra bendri, t.y. ne asmeniniai.. bet pagal ismokas jie kazkiek paskirstyti.

Skaiciukai is lempos.. kaip pvz. su niekuo konkreciai nesiejant :)