Tema: Re: Trumpai apie minską, ir kodėl taip nėra lietuvoj ?
Autorius: bet_kas
Data: 2010-11-04 16:51:25
Matau viena klaida, i rankas gauni ne 1140, bet 1140 - 239.4 = 900.6
Kitus skaiciavimus tikrint tingiu, gal dar kas nors pastebes
1140 yra suma gaunama ne i rankas, tai suma ismokama darbdavio.

Nors tai gali but ir gaunama I rankas suma jei vietoje pravalgymo
naudojamasi
paslaugomis neapmokestinamomis PVM - tarkim keliauja i indeli.