Tema: Re: kokios dar papildomos FED skatinimo priemones?
Autorius: RaR
Data: 2010-10-15 22:21:07
> Šiaip elementaru - bet parodyk man tą, kuris "neimtų". Supranti,
> praskiestos nacionalinės (arba ne) valiutos neimti gali tik labai
> išsilavinęs, protingas ir atsakingas pilietis. Visi kiti ims, ir dar
> prašys šito eš...

Na tai akivaizdu kad neima, ir per visas krizes taip būna. Kai verslas stovi
ir prognozės nykios - nelabai yra kam tuos pinigus skolinti, o tam, kas
norėtų juos skolintis, nelabai norisi duoti. Su NT paskolomis irgi tas pats.
Ar daug bankų, beatodairiškai skolinančių NT įsigijimui, kai jo kainos
krenta?

> Pardon, gal galima istorinių pavyzdžių, kada buvo suabejota?

Kol kas suabejota nebuvo. Bet prieš kokį pusmetį jau buvo pareiškimų, kad
jei JAV skola ir toliau taip smarkiai didės, gali būti mažinamas jos
skolinimosi reitingas.