Tema: Re: Prekyba auksu
Autorius: Soros
Data: 2010-06-20 21:31:33
Sveikas,
Pasimokyti gal ir verta, bet patariu nezaisti, o investuoti su kokiu svertu
1:3 ir daryti tai kokiem pusei-2metam. ypac kad siuo metu yra visu laiku
auksciausiame taske.
aukso uncija kainuoja tarkim 1200$ tavo svertas 1:3 reiskias tau reikia
tureti savu 400$ kitus tu skoliniesi su mazdaug 1% metiniu palukanu. taip ir
sortini parduodi (momentaliai) longini -perki. ten palaukti turbut reiketu
tik perkant uz 100mln $  ;) o tavo 1 uncija mazai...
Jei nori azarto ir kvailumo tada darai su 1:30 ir tau tereikia tureti apie
40$ savu kitus tu automatiskai skoliniesi, tiksliau tau sistema skolina.
BET jei kaina pavaziuos apie 30 i ne ta puse, tai tavo ta uncija parduos ir
tu liksi tik su 10$ saskaitoj ir tuomet jau nieko nenupirksi.. jei pavaziuos
i teisinga puse tai liksi turtingas :))))))
 jei statysi maksimuma tai sakyciau turesi 3:1 kad pralosi viska, nes tai
bus kaip rulete. butinai reikia statyti su stop loss...
o per diena gali pavaziuoti ir 100$ paziurek istorija... taip kad per diena
gale pravaryti viska, taip greiciausiai anksciau ar veliau ir nutiks...

gali atsidayti game accounta oanda.com ten ir zaisk, o su realiais pinigais
dar ir vmi reikes deklaruoti tada nebus taip linksma...
jie skaiciuoja pelna, i nuostolius negali itraukti palukanu uz skolintus su
svertu pinigus - paskolas. jei aktyviai prekiausi, tai turesi tiek popiriu,
kad vien tik del to nebenoresi nieko.

sekmes.