Tema: Re: Prekyba auksu
Autorius: marukas
Data: 2010-06-19 13:25:19
> 1. Yra Lietuvoje bankas, kuris pardavineja gryna auksa?
Jei tikslas investavimas, o ne spekuliacijos, tai lengviausias budas jo
isigyti butu perkant GLD ETF'a: http://www.google.com/finance?q=NYSE:GLD .
Jei petys per mazas, tai galima paieskot leveraged aukso ETF'u. Procedura
butu ta pati kas pirkti akcijas JAV. Daugelis banku Lietuvoje bent jau
telefonu duoda prekyba JAV. Per SEB'a galima net online nusipirkti.

Aisku jei norisi rimto extreem'o, tada jau tektu saskaita pas rimtesni forex
brokeri atsidaryt. Tavo minetu jauciu net nenagrineciau, nors ir nezinau
nieko konkretaus apie juos.

Siaip rekomenduociau:
www.saxobank.com (cia tik depositas nuo 25K$ berods)
www.interactivebrokers.com

Jei yra daugiau klausimu butent apie spekuliacijas forex'e, tai tikrai rasi
atsakymus cia:
www.traders.lt
www.spekuliantai.lt

Sekmes investuojant