Tema: Re: Ar verta iškraipyti rinką 6% autoriniu mokesčiu, jei...?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-05-04 12:13:16
"Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:hrnca5$60l$1@trimpas.omnitel.net...
> Pala pala. Nusiperku man patikusio atlikėjo CD ir dar turiu susimokėt už CD
> grotuvą? Kartais du kartus už tą patį nesumoku?

Nesumoki. Skirtingi objektai, nėra dvigubo apmokestinimo. Teoriškai tokiu principu papildomai būtų įmanoma apmokestinti ir elektrą, skirtą būtent muzikai atgaminti, beigi benziną ir akumuliatorius, jei muzikos klausaisi automobilyje. Vėlgi kokiais 6% :-)

Įdomu būtų panagrinėti koreliacijos buvimą ir nebuvimą tarp mokesčių naštos ir pilietiškumo indekso.