Tema: Re: Ar verta iškraipyti rinką 6% autoriniu mokesčiu, jei...?
Autorius: RaR
Data: 2010-05-03 10:21:47
Iš principo prieš tokius mokesčius. Autoriai turi gauti už parduodamą produkciją, o jei jie nekomerciniai ir valstybė mano kad juos reikia remti - tegul remia. Bet sieti tą rėmimą su tuo, kad kiekvienas kompiuterinės įrangos pirkėjas - nelegalus tų autorių produkcijos vartotojas ir tas vartojimo dydis koreliuoja su nupirktos technikos kiekiu - absurdas.

Geriau jau tegul tiesiai sako - norime kad kompiuterinės technikos pirktų mažiau arba kompiuterinę techniką vis tiek pirks, todėl jai uždėsime akcizą - kaip alkoholiui, tabakui ir degalams. Taip papildysime biudžetą. Bet kai tos lėšos dar atiteks kažkokiai organizacijai, kuri savo nuožiūra jas skirstys - tai visiškas absurdas.

O tų Lietuvos popso dainorėlių aš iš viso neklausau ir manau, kad juos reiktų ne remti, o apmokestinti.