Tema: Ats.: Ar verta iškraipyti rinką 6% autoriniu mokesčiu, jei...?
Autorius: Blynas
Data: 2010-05-03 10:34:09
Būtent. Man tai yra ne kas kita, kaip apmokestinimas už orą. Ir apskritai,
mano nuomone, tokie LATGA ir kitų "gynėjų" yra noras save pateisinti ir
išsimokėti sau algas ir populizmas. Netikiu, kad priėmus tokį įstatymą ir
autoriams surenkamų ir išmokamų pinigų skaičiui padidėjus pvz. nuo dabar
surenkamų 12 Lt iki kokių 30 Lt (skaičius nepagrįstas, išgalvotas) autoriai
staiga tai pajus ir pradės geriau gyventi...

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:hrltib$1nr$1@trimpas.omnitel.net...