Tema: Re: individualiai imonei buhalteris reikalingas ar ne?
Autorius: Insane
Data: 2009-01-22 10:18:40
Siaip tai tikrai nera privaloma tureti buhalteri, jei bet buhalterija turi
buti sutvarkyta.. Jei supranti pats,kas kaip tada gali nesamdyti.. Jei
nezinai kas yra debetas ir kreditas, tai tikrai netaupyk ir samdykis, nes
veliau tikrai brangiau kainuos...

o siaip dar ne i tema, kiek zinau daugelis II persiregistruoja i UAB, nes
mokesciai nauji II gaunasi didesni.. tai cia siaip pamastymui, jei bandai
nauja imone isisteigti..