Tema: Re: Q: individualiai imonei buhalteris reikalingas ar ne?
Autorius: Raulis
Data: 2009-01-21 13:19:53
Padaryk šitaip. Susirask buhalterį ir paprašyk, kad mėnesį kitą jis
buhalteriją suvestų. Pats viską žiūrėk ir mokykis. Po tų kelių mėnesių pats
žinosi, kur kokį popierėlį dėti ir kur ką nunešti. Dar nueik į mokesčių
inspekciją ir sodrą su buteliais ar išgerk kavutės su bobelėm. Jos vėliau
pačios paskambins ir pasakys, kad jau reikia kokį nors mokestį susitvarkyti.

P.S. Visa šita galioja, jeigu esi kruopštus ir popierių nemėtai belakur.