Tema: Re: Q: individualiai imonei buhalteris reikalingas ar ne?
Autorius: linuji
Data: 2009-01-21 13:08:25
o nuo kada dalgis skirtas sienauti? - ne galvom kapoti. Ar cia taip krize
pasireiskia ir tampam vegetarais ;)

Gerai, kitaip tada dar paklausiu - kiek realu ir paprasta buhalterija zmogui
su vadybiniu issilavinimu tvarkytis paciam, turint individualia imone.
Idomu butu isgirsti nuomoniu zmoniu, kurie galbut yra su tuo susidure ar
turi patirties.

Dekui