Tema: Re: LPI
Autorius: tranzoo
Data: 2015-11-09 21:44:25
tai lementariausiai skaiciuok. optimalus paveikslelio dpi = lpi x sqr2

o koki lpi pasirinkti ripe - priklauso nuo ka ir ant ko spausdinsi. kuo
medziaga sunkiau priima toneri - tuo didesnis lpi.

kartonai, puskartoniai - 133-150 lpi, popierius - 175-200 lpi.

o kuo daugiau spausdintuvo dpi - tuo grazesnis apvalesnis) taskas, bet pas
tonerinius, beveik niekada lazerio spindulys nebuna sufokuosuotas
keturkampiu...

"olis" <olismuolis@gmail.com> wrote in message
Minoltos integruotas, nežinau net.

olismuolis