Tema: Re: LPI
Autorius: tranzoo
Data: 2015-10-30 13:53:34
"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message
news:n0vk0j$p18$1@trimpas.omnitel.net...

> Taip, kaip aprašei, spausdina pigūs spalvoti rašalai. Brangesni moka
> rastruoti ir sudaryti rozetes, panašias į ofsetinės spaudos.

taip daro visi, kas turi savo vidini spool'a. vieni atvirai, kiti
imituodami. ir visiems yra px lpi

> Turbūt visi juodai balti lazeriniai PS printeriai spausdina linijomis, o
> ne PCL sugalvotais rastrais.

ne. nebent info ka spausdint gauna 1 bito pavidalu. tada jau priklauso nuo
to, 1 bito generuojancio softo.
pvz su fiery xf placiaformatei gali atiduot ir contone ir halftone. foto
spausdinimui contone galima labai sauniu rezultatu pasiekt.

> Vis dar nejauti, kad pats atrodai kaip pirmokas, mokinantis mokytoją?

nepanasu, nes tu maisai skirtingus dalykus. ir buk geras, nemokink daugiau.
nes jau darosi kolegiju varinatas. desto ten visokie "ismanantys"...

> Jei ką, tai buvau vienas pirmųjų, kuris skaitmeninei spaudai pats ruošiau
> žurnalus, užsiėmiau impozicija, soft proofinimu ir pan. dar 1995-ais
> metais.

as dar anksciau, bettai ne esme

> Kažkas radikaliai pasikeitė spaudos technologijose nuo to laiko?

radikaliai - ne (neskaitant asimetrinio rasto). bet istobulinimu - debesys.

ir seip lpi nesirisa su dpi. tik atvirksciai. o lpi pasirinkimas prasideda
nuo technikos galimybiu ir baigiant medziaga, ant kurios spausdinama.