Tema: Re: LPI
Autorius: karolis
Data: 2015-11-04 10:06:12
Siaip tai as nesikisu i jusu ginca, nes ten nedaug suprantu, bet LPI yra
normalus terminas kalbant apie AM rastra.
p.s. tikrai nesiruosiu gincytis, bet is principo uzpisa kai zmones naudoja
terminus ten kur ju nera ir neina suprast

"KEdas"  parašė naujienų news:n1ame5$ep2$1@trimpas.omnitel.net...

LPI juk nėra normalus terminas, tai ir vadinu taip, kaip tinka.
Tikiuosi supratai, kad tas vadybininkas nusišnekėjo šnekėdamas apie
continuous tone ir spalvotus rašalinius printerius. Jie kol kas dar nėra
continuous tone, o tik kažkoks naujadaras „contone“. Tas wiki straipsnis
yra stub. Užtenka paspausti ant pirmos pasiūlytos nuorodos (pcmag) ir
pamatysi, kad contone praktiškai lygu halftone ;)
Sublimaciniai – kita kalba. O štai teiginys „laser technologies can
provide up to 256 intensities of color“ man yra naujiena, kur google
nepadeda. :(