Tema: Re: OT: RGB to CMYK
Autorius: Tomas
Data: 2015-07-18 22:23:47
> dėsiu truputuką rašto. :) sorry jei akys pavargs raideles ganyti.
Oj nesirūpinkit, kad tik pono akelės nenulinktų :)

"Marius Staniulis" <Brolis@Brliukas.lt> wrote in message news:moatvr$f18$1@trimpas.omnitel.net...

> kodėl kažkas turi "atgaidinėti" kažkokį failą?
> yra standartas apibrėžiantis elektroninių duomenų, ruoštų spaudai,
> apsikeitimą ir reikėtų jo prisilaikyti.

A tai kam imat tokius, kurie neprisilaiko standarto?

> per dieną pas mus "praplaukia" iki kelių tūkstančių failų. ir jei dalyje
> jų identifikuojami defektai - santykis stipriai ne CD naudai.

DALYJE. Kitoje dalyje - viskas ok. Kaip čia taip lievas softas kažką gerai padarė? Ir kaip atsiranda defektai dirbant su teisingu softu? Nemanai, kad šituo paneigi savo teiginį? Ir patvirtini manąjį, kad dėl bugų labiau kalti useriai, o ne softas.

> padarei maketą, sugeneravai reikalavimus atitinkantį failą.
> ar tarp tų dviejų punktų turi atsirasti - kreivinimai, rastravimai,
> apjungimai, nukėlimai, sugrąžinimai ir t.t?

Pamėginsiu nesiplėsdamas: bet kokio leidinio / spaudinio kūrimo procese yra daugiau, rimtesnių ir ilgesnių etapų. Tai kliento poreikių įvertinimas, sėkmingi ir nelabai bandymai jį sužavėti, tada atlikimas, tada derinimai, tikrinimai, taisymai ir kiti pasmaukymai. Kai viskas suderinta ir patvirtinta, ruošiama / atiduodama spaudai. Jei pasiseka - viskas nuo A iki Z gali trukti pusdienį, bet gali ir mėnesius, nelygu kas per darbas, ir kas per klientas. O ši baigiamoji kelių minučių stadija yra ant tiek neimli laikui viso darbo kontekste, kad yra niekinga ir neverta dėmesio. Manai, dėl jos kontoros šefas puls keist pirkt kitą softą visuose kompuose, vietoj turimo, ant kurio galbūt sukauptas keliolikos metų darbinių failų archyvas?  Dizaineris mokytis AI, vietoj jam įprasto patogaus CD, ir paskui knistis konvertuojant pernykščius darbus? Ar dėl to pagerės dizainai, ar pakils jų pajamos, jei taip tai kiek? Aišku skillsus tobulint nėra blogai, bet  ne kiekvienas dyrikas sutiks, kad tai būtų daroma darbo laiko sąskaita - atėjot dirbt, ir čia jums ne profkė. Ar jiems be to rūpesčių maža? Ir visa tai tik tam, kad Staniulio ripas keliom minutėm greičiau sukramtytų? Nemanai, kad silpnokas motyvas?

> įmonėlėje kurioje dirbu - trys ikispaudybinio skyriaus operatoriai
> dirbantys trimis pamainomis. be visos krūvos darbų į jų pareigas taip
> pat įeina ir defektų identifikavimas failuose, atitinkamų konsultacijų,
> padedančių apeiti juos, suteikimas. daugeliu atvejų pavyksta, o tais
> retais atvejais kai nepavyksta arba nėra laiko ikispaudybininkams,
> apsiimu aš.

Jei su darbais nebeapsisuku, daugiau žmonių pasamdau. BVP kyla, bedarbystė mažėja :) Ar jūs ten iš idėjos vargstat, nemokamai?

> ir mes neatsiliekame su ikispaudybinėmis sistemomis nuo
> likusio pasaulio, softai nuolat atnaujinami ir vienu metu sukasi 4
> pavadinimų (skirtingos paskirtys) ripai. problemų kiekis daugmaž
> sutampa. tad to negalima suversti ir nesusiderinamumui tarp softų.
> tai nėra priklausymas vienai ar kitai "stovyklai" (adobe/corel), tai yra
> asmeninė patirtis ir tiek.

Tai jūsų duona. Gi nevertė niekas, šautuvą įrėmęs? Nemanau, kad tikėjaisi sėdėti, ir vienu pirštuku enter spaudžioti?

> kitą vertus, yra tų mažų spaustuvėlių, kurioms santykinai geriau dirbti
> su atvirais failais ir taikstytis su klientų "bzikais", nes jos negali
> sau leisti turėti atitinkamų ikispaudybinių sistemų,

Ne visiems Brazauskas savo laiku supirko kietą hardwarą bei softą ir pasidarė kišeninę valdiškų pinigų plovyklėlę. Kitiems teko ir nuo garažo pradėti :) Girdėjau, net B.Geitsui
Beje, Kinijoj iš ikispaudybinio paruošimo daryti kokias nors frustracijas nėra įpročio, negirdėta. Duok maketą nors ir worde, jpg ar dar kokį šlamštą. Jei korelis - visi atsipalaiduoja, nuotaikos džiugios, šventinės. Nesvarbu kokios kvalifikacijos darbuotojas darė, nesvarbu kokį failą, tik DUOKIT nors KĄ NORS spausdinti. Tai va.

> tų spaustuvėlių apimtys 3-4 darbai per dieną ir reikia žūt būt išsaugoti tą
> vieną iš 10 klientų,

O ką, didelės dalies LT reklamos, dizaino, leidybos kontorų apimtys tokios ir yra. Dėl tų kelių minučių labai abejoju, ar jie puls keisti įpročius. Tuo labiau šiais laikais, kai didžiają dalį darbų korelis pasuka net nemirktelėdamas. Būtent ši korelio problema būdavo didžiausias galvos skausmas - lagas ir nestabilumas. Ant tiems laikams galingo 486 su 16mb ram paspaudei "save" ir gali eiti alaus, grįši - bus užseivinęs arba nulūžęs :) Supranti, pagrindinis argumentas išmest korelį - dingęs, jo nebėra. Tamsta laikus painiojat vietom, "anais laikais" tikrai buvo verta paieškot išeičių nuo koreliaus, o dabar - visi dirba kaip moka, su kuo moka ir tas nebesukelia tokių problemų, kaip tada.

> klientų dizainerių jokiais būdais negalima verst perdarinėti maketų, nes
> neduok Dieve nusimins ir išeis į spaustuvėlę gretimame garaže.
> taip, tuomet būtina turėti žmogų "atgaidintoją", kuris "gaidinasi" su
> tomis pačiomis, to pačio softo gamintojo klaidomis, tais pačiais
> "gaidiškais" metodais po 5 minutes, jau 17 versijų.
> bet tai yra "gaidinimasis", o ne darbas.

Jeigu net jiems apsimoka laikyt tokį žmogų, kas jumis trukdo? Nežinot ar dar vieną darbuotoją patempsit? Ar tiesiog godumas?:)

> nebuvo naujiena, visada privalėjo. tik reikalas tame, kad daugelis
> dirbančių su spalvomis nesuvokia kas tai yra, kas su jomis vyksta ir ką
> reikia daryti, kad būtų gerai. ten reikėtų gilintis,

O apie ką aš kalbu?

> o ne į buką конверт
> ту битмап смжк, коверт ту курвес, бринг ту фронт. baltarusijoje taip
> dirba. ten ir traktorių per bulviakasį perrenka.

Prepresčikų neturėtų jaudinti, jei tai padaro. Labiau suprasčiau jų nervą, kai to nepadaro.
Murziai autoservise sukinėja varžtus su pneumatine puška ar akumuliatorine - man asmeniškai vienas ir tas pats.