Tema: Re: OT: RGB to CMYK
Autorius: Dunduk@s
Data: 2015-07-14 18:55:09
2015.07.14 16:19, Marius Staniulis rašė:
> na ir galiausiai, antrinsiu Tranzoo - korelį išinstaliuokite prašau. nes
> jei nesuvokiate kas ir kodėl vyktsta konvertuojant spalvas, esu visiškai
> tikras, kad nelabai suvokiate ką reikia padaryti, kad failas spaudai,
> pagamintas iš Corel Draw, būtų tinkamas tolesniam darbui.
>
> dirbadamas savo darbą, analizuodamas brakadielų failus (po skundų dėl
> vienų ar kitų defektų) galiu užtikrintai tvirtinti, kad didžiausias
> santykis failų su defektais, kurių priežastis yra dizainerio programinė
> įranga - Corel Draw ir nemokėjimas paruošti failų spaudai iš jo.

Oi neprisišnekėk ;). Auga nauja „specų“ karta ir, drįstu pastebėti, kad
jų pagrindiniu darbo įrankiu tampa Illustratorius MAC-e. Nesvarbu tinku
jis jų darbams ar ne kaži kiek.

Duok dieve, kad Illustratorius susitvarkys su nemokšiškumu geriau už
CorelDraw. Labai padaugėjo atvejų, kai akivaizdžiai matosi, kad „specas“
neskiria vektoriaus nuo bitmapo arba paprašytas Pantone® spalvos kodo
sako, kad neturi, tada siūlo susikonvertuoti pačiam iš jo pateiktų CMYK
arba RGB spalvų, o atsisakius už kelių minučių atsiunčia Pantone® kodą.
Tokiais atvejais labai neramu būna spausdinti tiražą pagal tokį
Pantone®-ą, nes velniai žino kokiais būdais jis spalvą rinkosi. Apie
tai, kad yra skirtumas Process ar Spot spalva tokiems gali net neužsiminti.

PC-ininkams rečiau turiu priekaištų, o MAC-istų nežinančių ką daro
daugėja ir, panašu, kad sparčiai. Tiesa, dažniausiai jie ne iš mūsų
smėlio dėžės (drabužių, kvapų, maisto ir pan. dizaineriai, jei tik taip
galima pasakyti) laisvalaikiu ką nors susimeistraujantys spaudai. Tipo
„tik sau“ pasidarau, bet jau pasitaiko ir bandančių iš dizaino spaudai
duoną valgyti nors žinios dar visiška barankos skylė ;).

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s