Tema: Re: OT: RGB to CMYK
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2015-07-14 16:19:32
prisegu iliustracij bendram supratimui, nesipleiant.
matome tris spalvines skirtingos aprpties terpes. kakok RGB, kakok
CMYK ir dar kakok CMYK. tiem kas rekomenduoja konkrei reikm,
reikia priminti, kad konkreti sudtis tra aparatin reikm, kuri
skirtingose slygose sukurs skirting pojt ir ritis prie j jokiais
bdais negalima.
jei plstis, suvokimui atsirasti, reikt 4-5h paskaitls su
praktinmis uduotlmis.

na ir galiausiai, antrinsiu Tranzoo - korel iinstaliuokite praau. nes
jei nesuvokiate kas ir kodl vyktsta konvertuojant spalvas, esu visikai
tikras, kad nelabai suvokiate k reikia padaryti, kad failas spaudai,
pagamintas i Corel Draw, bt tinkamas tolesniam darbui.

dirbadamas savo darb, analizuodamas brakadiel failus (po skund dl
vien ar kit defekt) galiu utikrintai tvirtinti, kad didiausias
santykis fail su defektais, kuri prieastis yra dizainerio programin
ranga - Corel Draw ir nemokjimas paruoti fail spaudai i jo.