Tema: Re: inser pdf as link?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2015-01-07 22:10:18
2015.01.07 19:52, olismuolis rašė:
> O kaip teisingai paruošti pdfus corelistams?

O ką corelistai su pdf-ais turėtų daryti?
Jei spaudai, tai duok eps-us. Ne pdf-us. Nors aklai, bet spausdina
gerai. Aišku, tik ps suprantantys device-ai.

Indd sumeta ir fontus į pdf ir
> vis tiek jie sugeba išdarkyti tekstą. Kiba corelis nesugeba šriftų
> nuskaityti iš failo?

Sugeba, bet tikrai ne iš bet kokio pdf-o. Deja, nežinau koks pdf-as turi
būti, kad nuskaitytų ir nežinau kur tokios informacijos ieškoti.

Aš pats priimu spaudai tik pdf-us. Kitiems siunčiu taip pat tik pdf-us.
Visus kitus formatus apdedu arba gąsdinu, kad apdėsiu „nalogais“ :).

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s