Tema: Re: inser pdf as link?
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2015-01-07 16:56:27
Aš visad maniau, kad tuos tiffininkus reikia naikinti kaip tarakonus. Nu
bet niekaip neina išmokyti žmonių tvarkingai su PDF dirbti.
Paskutinė istorija juokingiausia kai padavė reklamą į laikraštį. Viskas
parašyta juodu ant balto. O laikrašty nėra tekstų. Pasirodo tiesiai su
kažkokia chrenovina užsakovų sekretorė tekstus ten surašė. Jokie InDdd
nesupranta tokių.
Arba atneša PDF 1Gb svorio. O ten tik du žodžiai. Kokių ten akmenų dėl
svorio pridėjo bbz.