Tema: Re: inser pdf as link?
Autorius: Nematomas
Data: 2015-01-07 11:53:35
Grupsas apmiręs - faktas. Gal FB daugiau visi siautėja.

Asmeniškai aš prieš kokius 6 metus skaičiau diskusijas apie AI vs CDR ir
buvau labiau už CDR. Na, nuo jo pradėjau, įpratau ir nemačiau reikalo pereit
prie AI. Dabar, kaip koks senas narkomanas, galiu pasakyt, kad paskutinį
gerą pusmetį CDR įsijungiu tik reikalo spaudžiamas konvertuotis kokius nors
failus į AI. :) Žinoma, AI, Indd turi savo gliukų, kuriuos perprast reikia
laiko. Kita vertus, jei rankos kreivos, šikną padarysi ir su AI, ir su CDR.
:)

Šiaip reklamos gamintojams, plačiaformatininkams ir panašiems vis dar vengiu
duoti PDF.

O bendrai imant, pastaruoju metu diskusijoje AI vs CDR vis mažiau pliusų
lieka CDR pusėje.