Tema: Re: Autobuso pakuotė
Autorius: Dunduk@s
Data: 2009-04-09 17:07:00
karolis rašė:
> vistik pasirodo kirtimo forma is subrangos buvo, tai teturim brezini.
> tikriausia teks gamintis nauja kirtikli ir kirstis tygeliuku, nelabai
> zinau kas turi ploteri kad tiksliai pagal spauda isploteriuotu.
> nebent isploteriuot o paskui apipaisyt, arba isvis rankom pjaut
>
> jai ka gali parasyt i karolis at mtprint tasks lt

Kadangi TranZOO sako, kad viską Polichroma turi, tai bandysiu rytoj su
jais kontaktuoti. Prieš keletą metų Polichroma gyrėsi, kad jų ploteris
tolka piesnia iš gofro pavyzdžius daro. Gal padarys, nes ant kirtimo
kažin ar bus pakankamas tiražas, ypač, jei kirtiklį naują reikės darytis.

Šiaip, tai labai tiksliai palei spaudą ploteriuoja Vaibra, bet aš tik iš
lipduko bandžiau. Su kartonu turi būti savi niuansai, tai kažin.