Tema: Re: Autobuso pakuotė
Autorius: Dunduk@s
Data: 2009-04-09 10:22:31
karolis rašė:
> o tu kirtiklio brezini turi?
> tranzu sako mes darem, bet jei turi brezini tai bilekas patiuninguos kas su pakuotem dirba

Nieko neturiu. Tik dėžutę. Žaisčiau su lipdukais, bet jie ne visi
stačiakampiai. Reikia ploteriuoti, ar kažką panašaus kurti, tai
pagalvojau gal paprasčiau būtų naują pridėjus mano atspausdinus
„tiuningą“ iškirsti, jei kaina priimtina būtų ir išklotinės su
dabartiniu dizainu atsirastų.

Blyn, kai pagalvoju, pigiau būtų tikrą autobusą apklijuoti, nei nežinant
ką darau apie šitą dėžutę šokinėti visą dieną.

Gal telefoną galima tranzoo? Mano +370 687 87136