Tema: Re: Autobuso pakuotė
Autorius: karolis
Data: 2009-04-09 15:11:15
aj nu variantas issipjaut o ant virsaus atspausdinta lipduka klijuot ir apipjaut

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message news:grko9n$16k$1@trimpas.omnitel.net...
vistik pasirodo kirtimo forma is subrangos buvo, tai teturim brezini. tikriausia teks gamintis nauja kirtikli ir kirstis tygeliuku, nelabai zinau kas turi ploteri kad tiksliai pagal spauda isploteriuotu. nebent isploteriuot o paskui apipaisyt, arba isvis rankom pjaut

jai ka gali parasyt i karolis at mtprint tasks lt