Tema: Re: Ai Overprint Preview ?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2014-03-05 08:47:05
2014.03.04 18:03, ig rašė:
> Atskiru objektu reikia, nes visa tekstura pries tai dar animuojama :)
> t.y. ant pakelio po truputi pasosi kvadratukai, uogos, raideles,... O
> tam viska reikia "isardyti"

Tada užjausti tegaliu. Tikiuosi bent babkes už tai pasiėmei :)

Aš praeitą savaitę du logus turėjau. Jokių overprintų. Tik po buterbrodą
transparencų. Vieno originalas cdr-e, kito ai-iškėje. Man tereikėjo
atspausdinti ir kontūrą apipjauti ploteriu. Gavęs originalus, pirmu
įvertinimu, paruošimui skyriau 5 min. abiems. Vien vektorika jokių
rastrų. Nu ką ten veikti. Tiek ir įvertinau darbą. Galų gale vos
įveikiau per visą darbo dieną :(.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s