Tema: Re: Ai Overprint Preview ?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2014-03-04 10:21:53
2014.03.04 09:10, Petka rašė:
> Nu jo - pasižiūrėjau - pakuotės šedevras... Pirmą sykį tokį matau. Bet
> ko gero čia ne riba kaip įmantriau visko prikilbasinti makete.
> Aš, ko gero, daryčiau kaip Olis, bet ne taip sudėtingai. Jokių
> kolorsetingų ir profilių nekeisčiau, rasteraizinčiau ir copy-paste į
> shopą, o ten jau pasiversčiau į kokį reik RGB, JPG.

ig apie 3D kalbėjo, tai tada iš rasteraizinimo jam kaip ir jokios naudos
neturėtų būtų. Iš kitos pusės, makete aš nelabai mačiau ką ten vertingo
galima būtų imti ir į 3D versti, nebent, tuo mažus kamuoliukus ar kas
ten, bet kam jam tada šis prikilbasintas (patiko apibūdinimas vienu
žodžiu) maketas reikalingas, kai naują modelį lengviau padaryti?!

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s