Tema: Re: Ai Overprint Preview ?
Autorius: Petka
Data: 2014-03-04 09:10:56
Nu jo - pasižiūrėjau - pakuotės šedevras... Pirmą sykį tokį matau. Bet
ko gero čia ne riba kaip įmantriau visko prikilbasinti makete.
Aš, ko gero, daryčiau kaip Olis, bet ne taip sudėtingai. Jokių
kolorsetingų ir profilių nekeisčiau, rasteraizinčiau ir copy-paste į
shopą, o ten jau pasiversčiau į kokį reik RGB, JPG.
---
Petka