Tema: Re: Q: CAD ploteris, A1 formato
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-06-08 15:59:40
su spektrofotometru, bet jis be UV filtro ir šiaip rezultatais nelabai
patenkintas aš, tad kalibravimui naudojame kitus 2 - spektrolino (jei
yra pakankamai laiko) ar iSis'ą (jei reikia staigiai).
tas vidinis spektrofotometras (spectroprooferis, X-rite'o) ypač
nedžiugino kai rinkomės konkretų popierių. jei tik popieriuje yra
daugiau baliklių iškart prasideda nusigrybavimai.
pas mane suprotokuolota 11popierių, dirbame su dvejais, atspaudus
lenteles ant kurių rodikliai arčiausiai standarto.
Oris SuperWhite ir Dupointo EcoPlus. tikslumas nuo 0.99dE, prie 1.5
perkalibruoju. persikalibruoti prašosi kartą ar du į metus, tikrinu kas
dvi savaites. turint omenyje kiek jis dirba - stabilumas žavi. ypač po
prieš tai turėto Cromaline B2.

rašalai tik originalūs.