Tema: Re: Q: CAD ploteris, A1 formato
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-06-08 12:42:02
o kaip su jų servisais Lietuvoje?
tai irgi buvo labai svarbus argumentas renkantis.
Epson'ai, HP ir Canon'ai turi resursų čia pat, už 30minučių nuo skambučio.
o Mutokai, va dar Rolandai, kaip su jais?

http://www.rolanddgn.com/Products/detail.html?id=94&active=specifications

tas panašus į kažką paprastesnio. tik nematau, kur jo spausdinimo
greitis. po pietų pasidomėsiu. metas įkast kam nors.