Tema: Re: Q: CAD ploteris, A1 formato
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-06-08 12:36:10
jo pasirinkime nebuvo.
rinkomės iš mutok, HP ir canonų.
buvo momentas kai važinėjau po Lietuvą ir spausdinaus savo hprtl'us
matavau realius greičius, išeigas.
iš canon'ų buvo 2modeliai, HP 4 modeliai (įskaitant senesnius jau
nuimtus nuo gamybos), mutoką vieną čiupinau.
CanonasIPF815 realiai spausdina greičiausiai ir taupiausiai, taip pat jų
medžiagos pigiausios.
šiaip artimiausias konkurentas HPT7100, bet išeigos 3kartus didesnės,
spausdina nežymiai lėčiau ir dažų kaina didesnė.

o auksas mūsų poreikiams nereikalingas. juo spaudžiamos išskirtinai
spaudos lankų išklotinės, kad spaudėjai turėtų su kuo susilyginti.