Tema: Re: Gal zinot kas logo kure?
Autorius: Taspac®
Data: 2012-03-28 13:52:47
>"marukas"  wrote in message news:jkuold$qq5$1@trimpas.omnitel.net...

>Na cia kyla alternatyvus klausimas: kodel visi dizaineriai mano jog menu,
>reklama ir visi kiti svetaines blokai, isskyrus main content'a yra
>headeris? ;)

Headeris ir footeris — puslapio sudedamosios dalys, kurios dažniausia
nesikeičia ir yra vienodo stiliaus visame tinklalapyje. Tiek headeryje tiek
footerije gali būti tam tikri skiriamieji ženklai, kad užėjęs į tinklalapį,
jo nesumaišytum su kitu. Tai gali būti tiek paprastas užrašas „Puslapis mano
mylimam kačiukui“ Times New Roman šriftu, tiek ir logotipas. Čia jau
priklauso nuo to, kiek išvystytas įmonės brandingas ar autoriaus fantazija.
Taip pat ten talpinami ir kiti puslapio elementai – sitemap, paieška ir t.t.
(Headers and footers are areas in the top and bottom margins of each page in
a document. You can insert text or graphics in headers and footers — for
example, page numbers, the date, a company logo, the document's title or
file name, or the author's name — that are printed at the top or bottom of
each page in a document.)

HTML5 jau numatyti netgi atitinkami tagai.

"enigma.s"  wrote in message news:jkum1s$n99$1@trimpas.omnitel.net...

"Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message
> Noreciau tik pasitikslint, web dizainu neuzhsijamu: logo - tai saito
> headeris..? Kodel ji visi webistai vadina logotipu..?

Bent jau kiek man zhinoma tai header'is nera vien logo. Header'is yra
virshutine svetaines dalis ir kuria gali sudaryti: logo + meniu + reklama +
social media ikonos + email prenumerata + kalbu pasirinkimas ir daugelis
kitu dalyku.

O logo yra logo: http://en.wikipedia.org/wiki/Logo

Enigma.S