Tema: Re: Gal zinot kas logo kure?
Autorius: marukas
Data: 2012-03-28 09:06:42
Nu kaip komjaunuolis pionieriui gal rasi to entuziazizmo? :)

"Tomas"  wrote in message news:jkt1ho$963$1@trimpas.omnitel.net...

Yra ir kita reikalo puse: kartais tenka pamatyt kokiu tai moksleiviu saitu
su zajavkem logo sukurimas ~ 50 Lt. O paskui tokios zajavkes ishlenda ish
tulo kliento, mazhdaug "taigi pilnas internetas, nebrangiai daro....." O
senas jau esu aishkint visiem, komjaunuolishkas entuziazizmas nelabai
bestovi ant tokio reikalo......

"karolis" <kailis@delfi.lt> wrote in message
> nes kitaip nelygis. ir siaip kai pasakai kad darysi saitui logo tai kaina
> gali pakelt kokia 3-4 kartus :)) daug dabar mandru :)
>
> "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message

>>> 2. Diziano webpuslapiui, tiksliau temos vienam is populiariausiu PHP