Tema: Re: Gal zinot kas logo kure?
Autorius: marukas
Data: 2012-03-27 15:57:53
Na taip, firminis stilius. Tik duotu atveju jis pasibaigs logo ir
webdesign'u. Visa kita, bus veliau jei to reiks.

P.S. O tu Drupal'ui design'a pas ka darai? Pats?

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

Nu ne dizaineris as, bet teke vienu metu reklamos studijoje dirbt, tai
kalbant apie logo ir kazka apie ka cia parasyta, mano nuomuone tau reikia
firminio stiliaus, kitaip bus tik koks logo, gal dar puslapio dizainas, o
visur kitur darysit savo galva ir gadinsit ivaizdi. Firminis stilius, kada
sukuriamas ne vien logo, bet ir visa absoliuciai imones atributika pagal jum
sukuriama stiliu, nuo vizitiniu korteliu su tuo logo iki kaip atrodyti
turetu jusu skelbimai, verslo dovanos ir visa kita... zodziu rezultate
gaunama storoka knyga su visko pavyzdziais kaip turi atrodyti, aisku tai
nekainuos pigiaj manau:)