Tema: Re: Parduodu siela
Autorius: Dunduk@s
Data: 2009-03-31 20:09:28
Tomas rašė:
> mano manymu, smagesne dalis yra ta, kad atbyres visokie tarpininkai -
> shudfirmes agentureles visokios, pacios nieko nesugebancios padaryti, tuo
> paciu neturincios galimybes reaguoti i pasikeitimus rinkoje lanksciai. Tik
> kasneli nuo profu nugvelbiancios :)

Nesmagiausia dalis ta, kad klientas sumokėjęs vieną kartą babkes pradeda
manyti, kad aš jam tarnausiu amžinai už tas pačias babkes. Įdomiausia,
kad kuo mažesnis darbas už juokingas babkes – tuo noras išsidirbinėti
didesnis.

Kol neparodai ilgo nepadarytų darbų sąrašo, tol nesupranta, kad jis ne
vienintelis klientas pasaulyje. Pikčiausia, kad sąrašas ilgėja ne dėl
to, kad labai daug užsakymų, o dėl išsidirbinėtojų sugaišinto laiko.

O smagiausia šitame reikale tai, kad baisu išsidirbinėtojams parodyti
duris. Kas žino, gal ateis laikas, kai bus smagu žinoti, kad nors tokie
užeina pasišnekėti :). Vis ne taip nuobodu bus graužti džiuvėsius :).