Tema: Re: Parduodu siela
Autorius: Neratoblogo
Data: 2009-03-31 12:51:16
Tarp kitko tas "(netgi sumokejo!!!)" dabar tampa itin svarbiu momentu :) O
jei grynais ir juodais - isvis pasaka...

Dizainerio-freelancerio duona meciau pries gerus metus, nes kitos mano
pajamos padidejo, zmona rado gerai apmokama darba, mazas vaikis namie ir
t.t....
Pries pora menesiu, del tu paciu sumazejusiu pajamu, teko vel bandyti
atnaujinti ankstesnius rysius su pastoviais klientais.
Is tiesu liudna.
2 klientai - nekilnojamo turto projektu vystytojai. Dabar laiko zvakutes
rankose ir neurotiskai pirstais barbena i stala. Pinigu neturi.
1 klientas - farmacine kompanija. Lyg ir turi pinigu, bet nujaucia kazka
negero - taupo.
1 klientas naktinis klubas. Jau uzsilenke.

Liko tik 1 organizacija dirbanti su ES strukturiniu fondu pinigais. Ir
politikai, bet su jais slykstu dirbti. Jie visada randa budu kaip isdurti,
be to per sekancius rinkimus bus politiniais lavonais.