Tema: Re: Parduodu siela
Autorius: Neratoblogo
Data: 2009-03-31 12:18:09
Ne tau, oi ne tau vienam tau atrodo, kad freelanceriu rojus baigesi. Tik
dristu pastebeti, kad agenturoms sie laikai dar blogesni.
Beveik visos, kontoros raukia savo reklaminius biudzetus, nutraukia tuos
projektus uz kuriuos pinigai nesumoketi ir naikina marketingo skyrius...

Bet kai tokios klases dizaineriai pradeda skustis badu, tai apskritai
nejauku pasidaro...