Tema: Re: del logotipo
Autorius: Jokubas
Data: 2011-11-25 11:05:14
tai as ir sakau, dar ir dizaineri tinkama surasti uzsakovui yra didele
problema.

Juk visi sako kad jie profai, termina koki navarotna panaudoja, makarona
pakabina... o kaip vargsam uzsakovui, uzsakanciam per visa savo gyvenyma
viena-du logus, atskirti profesionala nuo profano (kuriu yra labai zenklus
procentas, nesirizciau viesai vertinti ar dauguma, bet anyway, vardas
jiems -- legionas).