Tema: Re: del logotipo
Autorius: Mayhemaz
Data: 2011-11-24 20:54:30
e o kas yra kokybiskas logas?

nes cia pries pora dienu tokia kokybiska brandbooko viena psl pamaciau kad
norejos atsispaust, nunest
artimiausiui "dizaineriui" padet po nosim ir pystelt per galva taip kad
zagteltu..
ibo zinotu ir net nesugalvotu ateity panasei padaryt o ir dar poto parasyt
kaip kas ir su kuo naudojama.

nes blt jus kaip prikokybinat tu kokybisku logu tai poto nivpizdu
nivkrasnuju armiju... ;]]]

"optimistas"  wrote in message news:jaiqq5$n5m$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kur cia besiulysi. Jei uz 200 lt reikia logo, tai mano kaina keturis
kartus didesne. Nelabai gausis pasidereti :D
O siaip is paflame`inimo puses, ar galima gauti rimta dizika, kuris tau
padarytu kokybiska logo uz 200 lt?