Tema: Re: del logotipo
Autorius: Mayhemaz
Data: 2011-11-25 02:53:31
nee jokiu lygciu nesprendziau, pas mane paprasciau su tokiais dalykais buna
;]
ten esme buvo paciam brandbooke ir surasyta kaip tas logas turi but
spaudziamas,
mol nupiestas kox tai dabar madingas burbulas ir pereimais spalvos, jo vidui
dar pajabacija
kazkokia ir dar perechodu, dumu vienzo pilna, efektu kaip matricoj ir
surasyta kad silkografija spaudzia ir t.t.

tai vat ir pagalvojau kad gal tai ir yra vadinamas "kokybiskas" logotipas?
o kazin vektorinis jpg kobybiskas dalykas ar nelabai? ;]]]]

"Dunduk@s"  wrote in message news:jam8tv$ee9$1@trimpas.omnitel.net...

2011.11.24 20:54, Mayhemaz rašė:
> nes cia pries pora dienu tokia kokybiska brandbooko viena psl pamaciau
> kad norejos atsispaust, nunest
> artimiausiui "dizaineriui" padet po nosim ir pystelt per galva taip kad
> zagteltu..
> ibo zinotu ir net nesugalvotu ateity panasei padaryt o ir dar poto
> parasyt kaip kas ir su kuo naudojama.

Jau pradedu įtarti, kad neišsprendei vienos lygties su dviem ar tai trim
nežinomaisiais berymodamas ties baisiai raudonu logu baltame fone ;).