Tema: Re: darbas
Autorius: valdas
Data: 2011-06-17 15:12:56
ps kalba buvo apie masinas tu kaip mazas vaikas cia sapalioji tai as tau
toyota vaiku puslapi atmesiu

http://www.toyota.co.jp/en/kids/car/index.html

pasiskaityk kas kaip :D gal daisls zirnio dydzio smegenims :D

step 1. planning (daromos apklausos ir panasiai isiaiskinti ko zmonems
reikia kokie trendai)

step 2. design, planning and manufacture if prototype

i ka ieina
1. When have finished investigating the car we will make, we prepare
sketches of the car.

siaip galetum pasigincyti sita tema nes tuo as daug domejausi pora metu
atgal taip kad si bei ta zinau sioje srityje ;) o jei norejai protingas
pasirodyti nesigavo :)

Jei labai idomu turiu kazkur bmw 6 gimimo video nuo a iki z, nuo idejos
iki pabaigos. Nuo vadovu susirinkimu, skechu iki prototipo bandymo ar
serijines nuvaziavimo nuo konvejerio :) tai nepisk tu man proto :) 1
stepas kuryboj yra eskizas.

Ir del sportinio intereso apsiimciau padirbet komandoj prie sito projekto
tik deja laiko neturiu ;) Na turi ko dar paloti ?:D