Tema: Re: darbas
Autorius: valdas
Data: 2011-06-14 13:55:41
oj kazkada kai jaunas buvau ir kvailas uzsiiminejau situom :D dar kazkur
skecai turejo likti :D

konceptinis zaz 965
konceptinis futuristinis elektromobilis
ir panasiu dalyku :D

kas beliko tik keliu realiu masinu renderiai
http://www.creative-3d.net/3dlinks/3Dtutorials/modo/gallery_fullview.cfm?
id=10419 :D
reiktu dar pasikuisti :D

o klausimas kam to reik ?:D

tik siaip ant plakato atspausti ar padaryti 3d modeli ant tarkim kokio
solid works, patikrinti tvirtuma, aeorodinamines savyes ir t.t. :D
islipdyti is molio, pataisyti kas negraziai ziurisi, ikisti i vejo tuneli
istaisyti klaidas, nuskanuoti i kompa, padaryti formas, padaryt stiklo
audinio maketa ir pristatyti i Zenevos auto show ?:D